поверителност

Бизнес условия

  1. Общи разпоредби

Тези условия за стопанска дейност и рекламация регулират правата и задълженията на договарящите страни, произтичащи от договора за покупка, сключен между продавача, който е Innocent Store, s.r.o., със седалище: Watsonova 1, 040 01 Košice, Словашката република, регистрационен номер на компанията : 45 905 606, вписан в търговския регистър на окръжния съд Košice I., раздел: Sro Вмъкване № 26553 / V. (наричан по-долу „Продавачът“) и Купувача, чиято цел е покупко-продажбата на стоки на уебсайта за електронна търговия на Продавача.  

Данни за контакт на продавача: 

Innocent Store, s.r.o., със седалище на адрес Watsonova 1, 040 01 Košice, Словашката република, регистрационен номер на компанията : 45 905 606, вписан в търговския регистър на окръжния съд в Košice I., раздел: Sro, преписка № 26553 / V., данъчен номер: 2023132419, номер по ДДС: SK2023132419 

Операция: Innocent Store, s.r.o., Južná Trieda 66 , 040 01 Košice, телефон: +359 89 223 5882, e-mail: zdravei@innocentstore.bg           

Надзорен орган: Словашката търговска инспекция (SOI) Инспекторат на SOI за регион Кошице Вратна бр. 3, 043 79 Košice 1 Отдел за техническа проверка на продуктите и защита на потребителите тел. номер: 055/6220 781 факс номер: 055/6224 547 http://www.soi.sk http://www.soi.sk/sk/Podavanie-podnetov-staznosti-navrhov-a-ziadosti.soi     
 

1.1.

Тези условия за стопанска дейност и рекламация, изменени в деня на сключване на договора за покупка, са неразделна част от договора за покупка. В случай, че продавачът и купувачът сключат писмен договор за покупко -продажба, в който се съгласяват с условия, които се отклоняват от тези условия на стопанска дейност и оплакване, разпоредбите на договора за покупка ще имат предимство пред тези условия и условия за рекламация. Условията, договорени по този начин, не трябва да противоречат на други законови разпоредби (съкращаване на срока за връщане на стоката, гаранционния срок и т.н.)  

1.2.

За целите на тези условия допълнителният договор означава договор, съгласно който купувачът придобива стока или му се предоставя услуга, свързана с предмета на договора за покупка, ако стоките са доставени или услуга, предоставена от продавача или трета страна по тяхното споразумение.

1.3.

Покупната цена за стоките, показани на всеки уебсайт за електронна търговия, управляван от продавача, включва и данък върху добавената стойност в размер, определен от приложимото законодателство на Словашката република и не включва цената за транспортиране на стоки или други допълнителни услуги. Всички акции са валидни до изчерпване на наличностите, освен ако не е посочено друго за конкретен продукт. 

1.4.

Продавачът си запазва правото по всяко време да коригира цената на стоките, посочени на всеки уебсайт за електронна търговия, управляван от продавача. Промяната в цената на стоките не се отнася за договори за покупка, сключени преди промяната на цената, независимо от факта, че стоките все още не са доставени. 

1.5.

В случай, че продавачът не спазва задълженията си, определени в приложимото законодателство на Словашката република или Европейските общности или в настоящите условия, купувачът може да упражни правото си срещу продавача чрез компетентния съд.

 

  1. Начин на сключване на договора за покупка

2.1.

Предложението за сключване на договор за покупка е изпратено от купувача на продавача под формата на попълнен и изпратен формуляр на продавача е уебсайт , който е изпратил предложение за сключване на договор за покупка, предмет на което е прехвърляне на собствеността наричани по -долу "поръчка").   

2.2.

След изпращане на поръчката, купувачът ще получи на своя имейл адрес автоматично изпълнено известие за получаване на поръчката в електронната система на продавача (по-нататък „потвърждение за доставка на поръчката“). Ако е необходимо, цялата друга информация относно неговата поръчка може да бъде изпратена на имейл адреса на купувача. 

2.3.

Потвърждението за доставка съдържа информация, че поръчката е доставена на продавача, но не е приемане на предложението за сключване на договор за покупка.

2.4.

След това продавачът ще изпрати на имейл адреса на купувача информация дали поръчката на купувача е приета (наричана по-долу „приемане на поръчката“). Приемането на поръчката съдържа информация за името и спецификацията на стоките, чиято продажба е предмет на договора за покупка, както и информация за цената на стоките и / или други услуги, информация за очаквания срок на доставка, име и информация къде трябва да се доставят стоките и информация за всяка цена, условия, начин и дата на транспортиране на стоки до договореното място за доставка на стоката за купувача, данни за продавача (фирмено име, седалище, идентификационен номер , регистрационен номер в търговския регистър и др.), или друга необходима информация. 

2.5.

Договорът за покупка се сключва чрез предаване на приемането на поръчката в електронна или писмена форма на купувача.

2.6.

Преди да изпрати поръчката, продавачът е уведомил купувача за преддоговорната информация относно жалбата, плащането, бизнеса, транспорта и други условия по ясен, недвусмислен, разбираем и незаменим начин чрез :   

а) информира за основните характеристики на стоките или естеството на услугата до степента, подходяща за използваните средства за комуникация, и информира продавача на съответната страница в каталога за електронна търговия,

б) информиран за търговското наименование и седалището на продавача на съответната подстраница на електронната търговия на продавача и в чл. 1 от тези бизнес условия и условия за жалби, които се намират на съответната подстраница на електронната търговия на продавача, 

в) телефонния номер на продавача и други данни, които са важни за контакта на купувача с продавача, по-специално неговия имейл адрес и номер на факс, ако той ги е информирал на съответната подстраница на електронния магазин на продавача и чл. . 1 от тези бизнес условия и условия за жалби, които се намират на съответната подстраница на електронната търговия на продавача, 

г) адресът на продавача, на който купувачът може да подаде жалба относно стоките или услугите, да подаде жалба или друга жалба, в чл. 1 от тези бизнес условия и условия за жалби, които се намират на съответната подстраница на електронната търговия на продавача, 

д) общата цена на стоките или услугите, включително данък върху добавената стойност и всички други данъци или, предвид естеството на стоките или услугите, цената не може да бъде разумно определена предварително, както и начина, по който е изчислена, както и като транспорт, доставка, пощенски разходи и други разходи. и такси, или ако тези разходи и такси не могат да бъдат определени преди факта, че купувачът ще бъде длъжен да ги плати, той информира продавача на съответната страница в каталога за електронна търговия,

е) да информира купувача за условията на плащане, условията за доставка, периода, в рамките на който продавачът се задължава да достави стоката или да предостави услугата, информация за процедурите за подаване и обработка на жалби, оплаквания и предложения в съответните членове на този бизнес и условия на жалба. съответната подстраница на електронната търговия на продавача,

ж) информация за правото на купувача да се откаже от договора за покупка, за условията, срока и процедурата за упражняване правото на отказ от договора в чл. 10 от тези бизнес условия и условия за жалби, които се намират на съответната подстраница на електронната търговия на продавача, 

з) информиран за предоставянето на формуляра за отказ от договора за покупка в чл. 10 и в приложението към тези условия за стопанска дейност и жалби, които се намират на съответната подстраница на електронната търговия на продавача; продавачът е предоставил и формуляра за отказ от договора за покупка в приложението към настоящите условия и оплаквания, които се намират на съответната подстраница на електронния магазин на продавача  

  1. i) информация, че ако купувачът се откаже от договора за покупка, той ще поеме разходите, свързани с връщането на стоката на продавача съгласно § 10 ал. 3 от Закон № 102/2014 Сб. За защита на потребителите при продажба на стоки или предоставяне на услуги въз основа на договор от разстояние или договор, сключен извън помещенията на продавача и за изменение на някои закони (по -нататък „Закон за защита на потребителите при продажба от разстояние“), и ако той се отказва от договора за покупка и разходите за връщане на стоката, които поради естеството си не могат да бъдат върнати по пощата, информирана в чл. 10 от тези бизнес условия и условия за жалби, които се намират на съответната подстраница на електронната търговия на продавача,   

й) задължението на купувача да плати на продавача цената за действително предоставеното изпълнение съгласно § 10 ал. 5 от Закона за защита на потребителите при дистанционна продажба, ако купувачът се откаже от договора за услуги, след като е дал изрично съгласие на продавача съгласно § 4 ал. 6 от Закона за защита на потребителите при дистанционна продажба, информиран в чл. 10 от тези бизнес условия и условия за жалби, които се намират на съответната подстраница на електронната търговия на продавача,   

к) за обстоятелствата, при които купувачът губи правото да се откаже от договора, информиран в чл. 10 от тези бизнес условия и условия за жалби, които се намират на съответната подстраница на електронната търговия на продавача, 

л) относно инструкции относно отговорността на продавача за дефекти в стоки или услуги съгласно ал. § 622 и 623 от Гражданския кодекс, информирани в чл. 8 от тези бизнес условия и условия за жалби, които се намират на съответната подстраница на електронната търговия на продавача,  

м) съществуването и подробностите за гаранция, предоставена от производителя или продавача в съответствие с по -строги принципи от тези, предвидени в ал. § 502 от Гражданския кодекс, ако е предоставен от производителя или продавача, както и информация за съществуването и условията на помощ и услуги, предоставяни на купувача след продажбата на стоки или услуги, ако такава помощ е предоставена на съответната електронна страница страница на търговския каталог на продавача и чл. 9 от тези бизнес условия и условия за жалби, които се намират на съответната подстраница на електронната търговия на продавача,  

н) наличието на съответните кодекси на поведение, които продавачът се е задължил да спазва, и начина, по който купувачът може да се запознае с тях или да получи формулировката им на съответната страница в каталога на електронната търговия на продавача,

о) продължителността на договора, в случай на срочен договор; в случай на договор, сключен за неопределен период, или в случай на договор, за който действието му се удължава автоматично, той също информира за условията за прекратяване на договора на съответната страница в каталога на електронната търговия на продавача и тези условия, които се намират на съответната подстраница на електронния бизнес на продавача, 

п) минималната продължителност на задълженията на купувача, произтичащи от договора за покупка, ако договорът за покупка предполага такова задължение за купувача на съответната страница в каталога на електронната търговия на продавача и в тези условия, които се намират на съответната подстраница на електронната търговия на продавача,

р) задължението на купувача да плати аванс или да предостави друго финансово обезпечение по искане на продавача и условията, които се прилагат към предоставянето му, ако договорът за покупка предполага такова задължение за купувача на съответната страница в каталога за електронна търговия продавача и тези условия, които се намират на съответната подстраница на електронната търговия на продавача,   

  1. r) относно функционалността, включително приложимите мерки за техническа защита за защита на електронното съдържание, ако е приложимо, информирайте на съответната страница в каталога на електронната търговия на продавача и в тези бизнес условия и условия за жалби, които се намират на съответната подстраница на електронна търговия на продавача,
  2. s) съвместимостта на електронно съдържание с хардуер и софтуер, за които Продавачът знае или се очаква разумно да знае, ако е приложимо, той е информирал на съответната страница в каталога на електронната търговия на Продавача и в тези общи условия, които се намират на съответната подстраница електронна търговия на продавача,
  3. t) възможността и условията за извънсъдебно разрешаване на спорове чрез системата за алтернативно разрешаване на спорове, ако продавачът се е задължил да използва тази система, информирана на съответната страница в каталога на електронната търговия на продавача и в настоящите условия, които се намират на съответната подстраница на електронната търговия на продавача,
  4. u) относно действията, необходими за сключването на договора за покупка, като описват тези необходими действия в тези условия за бизнес и оплакване, които се намират на съответната подстраница на електронната търговия на продавача,
  5. v) че договорът за покупка ще се съхранява в електронен вид при продавача и е достъпен за купувача, след като купувачът го поиска писмено на съответната страница в каталога на електронната търговия на продавача и в тези условия, които се намират на съответната подстраница на електронния бизнес на продавача,
  6. w) че езикът, предложен за сключване на договора, е словашкият език, информиран на съответната страница в каталога на електронната търговия на продавача и в тези условия за стопанска дейност и жалби , които се намират на съответната подстраница на електронната търговия на продавача. 

2.7.

Ако продавачът не е изпълнил задължението за информация относно плащането на допълнителни такси или други разходи съгласно точка 2.6. буква д) тези бизнес условия и условия за рекламация или разходите за връщане на стоките в съответствие с точка 2.6. буква i) от тези условия на стопанска дейност и оплакване, купувачът не е длъжен да заплати тези допълнителни разходи или такси.    

 

  1. Права и задължения на продавача

3.1.

Продавачът е длъжен да:

а) доставят, въз основа на поръчка, потвърдена с приемане, стоките на купувача в договореното количество, качество и време и ги опаковат или оборудват за транспортиране по начина, необходим за тяхното съхранение и защита,

б) гарантира, че доставените стоки отговарят на валидните правни разпоредби на Словашката република,

в) веднага след сключването на договора за покупка, но не по-късно, заедно с доставката на стоките, предоставете на купувача потвърждение за сключването на договора за покупка на траен носител, например по електронна поща. Сертификатът трябва да съдържа цялата информация, посочена в точка 2.6. включително формуляра за отказ от договора за покупка.  

г) предайте на купувача най -късно заедно със стоката в писмена или електронна форма всички документи, необходими за приемане и използване на стоките и други документи, предписани от валидното словашко законодателство (инструкции на словашки език, гаранционна карта, разписка за доставка, данък документ).

3.2.

Продавачът има право на правилно и своевременно плащане на покупната цена от купувача за доставената стока.

3.3.

Ако поради продажба на склад или липса на стоки, продавачът не е в състояние да достави стоката на купувача в срока, уговорен в договора за покупка или определен от настоящите условия или на договорената покупна цена, продавачът се задължава да предложи на купувача заместващо изпълнение или да отмени поръчка). Купувачът може да се откаже от договора за покупка или да анулира поръчката, като изпрати имейл. В случай, че купувачът вече е платил покупната цена или част от нея, продавачът ще върне вече платената покупна цена или част от нея в рамките на 14 дни от датата на предаване на имейла при отказ от договора за покупка или. отмяна на поръчката до купувача по посочена от него сметка, освен ако страните не се договорят друго. Ако купувачът не приеме предлаганото от продавача изпълнение на замяна или се откаже от договора за покупка в разумен срок, продавачът има право да се откаже от договора за покупка и ако купувачът вече е платил покупната цена или част от нея, продавачът е длъжен да върне вече платената покупна цена или част от нея. в рамките на 14 дни от датата на доставяне на отказ от договора за покупка на купувача.    

 

  1. Права и задължения на купувача

4.1.

Купувачът е бил информиран от продавача, че част от поръчката е задължението да плати цената.

4.2.

Купувачът е длъжен да:

а) да поеме поръчаните и доставените стоки,

б) да плати на продавача договорената покупна цена в рамките на договорената дата на падежа, включително разходите за доставка на стоки,

в) потвърдете в бележката за доставка получаването на стоката с неговия подпис или с подписа на упълномощеното от него лице.

4.3.

Купувачът има право да достави стоката в количество, качество, дата и място, договорени от страните.

 

  1. Условия за доставка и плащане

5.1.

Обичайната наличност на стоки с датата на изпращането им е посочена за всеки продукт на уебсайта за електронна търговия.

5.2.

Освен ако продавачът и купувачът не са договорили друго в договора за покупка, продавачът е длъжен незабавно да предаде артикула на купувача, не по -късно от 30 дни от датата на сключване на договора за покупка . Ако продавачът не е изпълнил задължението си да достави артикула в срока по първото изречение, купувачът го кани да достави артикула в рамките на допълнителния разумен срок, предоставен от него. Ако продавачът не достави артикула дори в рамките на този допълнителен разумен срок, купувачът има право да се откаже от договора.  

5.3.

Продавачът има право да покани купувача да поеме стоката дори преди изтичането на срока за доставка, уговорен в договора за покупка.

5.4.

Цветният дисплей на стоките на монитора може да не съвпада точно с действителните цветови нюанси, тъй като купувачът действително ще ги възприеме . Показването на цветови нюанси зависи, наред с други неща, от качеството на монитора на дисплея, респ. друго използвано дисплейно устройство.       

5.5.

Купувачът е длъжен да поеме стоката на мястото, където е продавачът или негов представител, упълномощен да достави стоката и купувачът, уговорен в договора за покупка или по друг начин във времето преди доставката на стоката (по -долу "Място"). Купувачът е длъжен да поеме стоката във времевия диапазон, който е продавачът или негов представител, упълномощен да достави стоката и купувача, уговорен в договора за покупка, или по друг начин във времето преди доставката на стоките (по -долу "Времеви диапазон") ).  

5.6.

Ако продавачът достави стоката на купувача до Мястото и в рамките на срока, купувачът е длъжен да поеме стоката лично или да гарантира, че стоката е поета от лице, упълномощено в случай на отсъствие да поеме стоката и да подпише протокол за плащане на покупната цена и доставка и доставка на стоки. Третото лице, упълномощено да поеме стоката, е длъжно да представи на продавача копие от приемането на поръчката. Стоките се считат за доставени и поети в момента на предаване на стоката на купувача. Доставката на стоките до Купувача означава доставка на стоките до Мястото, поемане от Купувача или трето упълномощено от Купувача лице и подписване на протокол за заплащане на покупната цена и доставка и доставка на Стоката от Купувача или трето лице, упълномощено от Купувача.   

5.7.

Ако е необходимо да се повтори доставката на стоки поради отсъствието на купувача на Сайта и в рамките на срока или ако купувачът без предварително писмено отказ от договора за покупка в рамките на 7 дни след безсмисленото изтичане на периода, продавачът е има право на обезщетение за щети действителните разходи за опит за неуспешна доставка на стоките до Сайта.

5.8.

Купувачът има право да огледа пратката, т.е. стоката и нейната опаковка веднага след доставката в присъствието на представител на продавача. В случай на установяване на наличие на дефект на стоката и / или в случай, че пратката не е пълна (по -малък брой стоки или липсващи поръчани стоки), представителят на продавача е длъжен да позволи на купувача да направи запис на степента и естеството на дефекта. Въз основа на такъв запис, доставен на продавача, впоследствие купувачът може да откаже да поеме доставената стока с дефект или да потвърди доставката на стока с дефект и впоследствие в съответствие с чл. 8 от тези търговски условия и условия за жалба да подадете жалба за дефекти на стоки до продавача или определено лице. В случай, че купувачът откаже да поеме доставената стока с дефект, всички целенасочено направени разходи за връщане на стоката на продавача се поемат от продавача.     

5.9.

Купувачът има право в случай на недоставка на стока от продавача в срока, посочен в точка 5.2. от тези условия да се оттегли от договора за покупка и продавачът е длъжен да върне на купувача вече платената част от покупната цена в рамките на 14 дни от доставката на оттеглянето от договора за покупка чрез безкасово превод по банковата сметка на купувача, посочена от купувачът. 

 

  1. Изкупна цена

6.1.

Покупната цена за стоките, договорена в договора за покупка между продавача и купувача, е посочена в приемането на поръчката (наричана по -долу „покупната цена“). Ако покупната цена, посочена в потвърждението за доставка на поръчката, е по-висока от цената за идентични стоки, посочена в офертата за електронна търговия към момента на изпращане на поръчката до купувача, продавачът ще достави на купувача електронно съобщение, информиращо офертата на нова покупна цена в друг размер. нов договор за покупка, който купувачът трябва изрично да потвърди по имейл или писмено, за да бъде валидно сключване на договора за покупка. 

6.2.

Купувачът е длъжен да плати на продавача покупната цена, включително съответно разходите за доставка на стоки в брой. платежна карта за лично събиране на стоки, наложен платеж на мястото на доставка на стоката, безкасово превод по сметката на продавача, посочена в приемането на поръчката или на уебсайта на продавача в момента преди приемането на стоката, платежна карта в портала за плащане или безкасово чрез PayPal. 

6.3.

В случай, че купувачът плати на продавача покупната цена чрез безналичен превод, денят на плащането се счита за деня, когато цялата покупна цена е била кредитирана по сметката на продавача.

6.4.

Купувачът е длъжен да плати на продавача покупната цена за договорената стока в срока, определен в договора за покупка, но не по -късно от приемането на стоката.

6.5.

В случай, че Купувачът не плати на Продавача пълната покупна цена до момента на доставяне на стоките на Сайта и страните не са се съгласили да плащат покупната цена за стоките на вноски, Продавачът има право да откаже доставката на купувачът.

6.6.

Разходите, свързани с инсталирането и доставката на стоки, не са включени в покупната цена и продавачът не е длъжен да предоставя тези услуги на купувача.

 

  1. Придобиване на собственост и прехвърляне на риска от повреда на стоката

7.1.

С приемането на стоката на уговореното място, собствеността върху стоката преминава върху купувача. Купувач, който не отговаря на определението за потребител, посочено в ал. § 2 буква а) от Закон № 250/2007 Сб. относно защитата на потребителите и относно изменението на Закона на Словашкия национален съвет №. 372/1990 Coll. относно престъпленията, с измененията (наричани по -долу „Законът“), придобива собствеността върху стоките само при пълно плащане на пълната покупна цена за стоките.               

7.2.

Рискът от повреда на стоката преминава върху купувача в момента, когато купувачът или трето лице, упълномощено от купувача, поема стоката от продавача или негов представител, упълномощен да достави стоката, или ако не го направи навреме , към момента, в който продавачът позволява на купувача да се разпорежда със стоката и купувачът няма да поеме. 

 

  1. Процедура за рекламации (отговорност за дефекти, гаранция, рекламации)

8.1.

В случай на дефект, който може да бъде отстранен, купувачът има право да го отстрани безплатно, своевременно и правилно. Продавачът е длъжен да отстрани дефекта без ненужно забавяне. 

8.2.

Купувачът може, вместо да отстрани дефекта, да поиска подмяна на стоката или, ако дефектът засяга само част от стоката, подмяна на частта, ако продавачът не понесе несъразмерни разходи поради цената на стоката или тежестта на дефекта.

8.3.

Вместо да отстрани дефекта, продавачът винаги може да замени дефектната стока с перфектна, ако това не създава сериозни трудности за купувача.

8.4.

В случай на дефект в стоката, който не може да бъде отстранен и който пречи на стоката да се използва правилно като вещ без дефекти, купувачът има право да замени стоката или има право да се откаже от договора за покупка. Същите права принадлежат на купувача в случай на отстраними дефекти, но ако купувачът не може да използва правилно стоката поради повторение на дефекта след ремонт или за по -голям брой дефекти. 

8.5.

В случай на други непоправими дефекти, купувачът има право на разумна отстъпка от цената на стоката.

8.6.

Продавачът е инструктирал купувача относно правата му, които произтичат от статията. § 622 от Гражданския кодекс (точки 8.1. До 8.3. От тези търговски условия и условия за жалба) и правата, произтичащи от разпоредбите на чл. § 623 от Гражданския кодекс (точки 8.4. До 8.5. От тези условия за стопанска дейност и оплакване) чрез поставяне на тези условия и условия за оплакване на съответната подстраница на електронния магазин на продавача и купувачът е имал възможност да ги прочете, преди да изпрати поръчката .  

8.7.

Продавачът е отговорен за дефекти в стоките в съответствие с приложимите разпоредби на Словашката република и купувачът е длъжен да подаде жалба до продавача или определено лице. Информация за определените лица и сервизните центрове за гаранционно и следгаранционно обслужване е предоставена на гърба на гаранционната карта или ще бъде предоставена от продавача на купувача при поискване по телефон или имейл. 

8.8.

Разглеждането на рекламации се урежда от валидната процедура за рекламация на продавача, т.е. чл. 8 от тези бизнес условия и условия за жалба. Купувачът е бил надлежно запознат с процедурата за рекламация и е бил информиран за условията и начина на заявяване на стоката, включително информация за това къде може да бъде направена рекламацията, както и извършването на гаранционни ремонти в съответствие с чл. § 18 ал. 1 от Закон № 250/2007 З. от. относно защитата на потребителите и изменение на Закона на Словашкия национален съвет №. 372/1990 Coll. относно променените нарушения (наричани по-долу „Законът“) в периода преди сключването на договора за покупка чрез поставяне на тези условия и условия за оплакване на съответната подстраница на електронния магазин на продавача и купувачът е имал възможност да ги прочете, преди да изпрати поръчката.         

8.9.

Процедурата за рекламация се прилага за стоки, закупени от купувача от продавача под формата на електронен магазин на уебсайта на електронния магазин на продавача.

8.10.

По време на гаранционния срок купувачът има право да иска от продавача отговорност за дефекти в закупените от продавача стоки, за които производителят, доставчикът или продавачът носят отговорност.   

8.11.


Ако стоките показват дефекти, купувачът има право да подаде жалба в помещенията на продавача в съответствие с чл. § 18 ал. 2 от Закона чрез предаване на стоката в помещенията на продавача и предаване на продавача волеизявление на купувача да упражни правото си по точки 8.1. до 8.5. на тези бизнес условия и условия за жалби (наричани по-долу „Известие за жалба“), например под формата на попълнен формуляр за жалба, който се намира на съответната подстраница на електронната търговия на продавача. Продавачът препоръчва застраховането на стоките, когато ги изпраща за рекламация. Продавачът не приема наложен платеж. Купувачът е длъжен да посочи вярно цялата необходима информация в Известието за жалба, по -специално да посочи точно вида и степента на дефекта в стоката; купувачът посочва и кои от правата му, произтичащи от ал. Прилагат се раздели 622 и 633 от Гражданския кодекс. Купувачът има право да подаде жалба до лице, упълномощено от производителя на стоките за извършване на гаранционен ремонт (наричано по -долу "определено лице"). Списъкът с определени лица е даден в гаранционната карта или продавачът ще го изпрати на купувача по негово искане.            

8.12.

Процедурата за рекламация на стоки, които могат да бъдат доставени на продавача, започва в деня, когато всички следните условия са кумулативно изпълнени: а) доставка на Известието за жалба до продавача, б) доставка на заявената стока от купувача до продавача или определено лице, в) доставяне на кодове за достъп, пароли и т.н. до заявените стоки на продавача, ако тези данни са необходими за правилното разглеждане на рекламацията; 

8.13.

Ако предмет на жалбата са стоки, които не могат да бъдат обективно доставени на продавача или които са инсталирани за постоянно, купувачът, освен че отговаря на условията по точки 8.12 (а). а) и в) от тези оплаквания и условия на стопанска дейност, той е длъжен да осигури цялото необходимо сътрудничество за проверката на заявената стока от продавача или от трета страна, определена от продавача. Процедурата за рекламация на стоки, които не могат да бъдат обективно доставени на продавача или които са постоянно монтирани, започва в деня, когато е извършена проверката на стоките в съответствие с първото изречение. Въпреки това, ако Продавачът или определена от него трета страна, въпреки необходимото сътрудничество, предоставено от Купувача, не осигури проверката в разумен срок, но не по -късно от 10 дни от връчването на Известието до Продавача, процедурата по жалбата започва в деня на предаване на Известието на Продавача.    

8.14.

Продавачът или определено лице издава на купувача потвърждение на претенцията за стоката в подходяща форма, избрана от продавача, например под формата на имейл или в писмена форма, в която той е длъжен да посочи точно заявява дефекти на стоките и отново информира потребителя за правата му по точка 8.1. до 8.3. тези условия за стопанска дейност и оплакване (разпоредбите на § 622 от Гражданския кодекс) и правата, произтичащи от точка 8.4. до 8.5. на тези условия за стопанска дейност и оплакване (разпоредбите на § 623 от Гражданския кодекс). Ако жалбата е направена чрез комуникация на дълги разстояния, продавачът е длъжен незабавно да предаде потвърждението на жалбата на купувача; ако не е възможно да се достави потвърждението незабавно, то трябва да бъде доставено без ненужно забавяне, но не по -късно от заедно с доказателството за жалбата; Потвърждението на рекламацията не е необходимо да се доставя, ако купувачът има възможност да докаже претенцията по друг начин.        

8.15.

Купувачът има право да реши кое от правата си в съответствие с чл. § 622 и ал. § 623 от Гражданския кодекс се прилага и в същото време е длъжен незабавно да предостави информация за решението си на продавача. Въз основа на решението на купувача, кое от правата му в съответствие с чл. § 622 и ал. § 623 от Гражданския кодекс се прилага от продавача или определено лице, задължено да определи начина на разглеждане на жалбите съгласно разпоредбите на чл. § 2 буква м) от Закона незабавно, в по -сложни случаи в рамките на 3 дни от началото на процедурата по рекламация , в обосновани случаи, особено ако се изисква сложна техническа оценка на състоянието на стоките не по -късно от 30 дни от ден на жалбата. След като определи метода за разглеждане на жалбата, продавачът или определеното лице ще се заеме с жалбата незабавно, в обосновани случаи жалбата може да бъде разрешена по -късно. Решаването на жалбата обаче не може да отнеме повече от 30 дни от датата на жалбата. След изтичане на срока за напразно уреждане на рекламацията, потребителят има право да се откаже от договора или има право да замени стоката за нова стока.           

8.16.

Ако купувачът е предявил иск за стоката в рамките на първите 12 месеца от сключването на договора за покупка, продавачът може да се справи с иска чрез отхвърляне само въз основа на експертно мнение или становище, издадено от упълномощено, уведомено или акредитирано лице или становището на определено лице (по -нататък „експертна оценка на стоки“). Независимо от резултата от професионалната оценка, продавачът не може да изисква от купувача да заплати разходите за професионална оценка на стоката или други разходи, свързани с професионалната оценка на стоката. 

8.17.

Ако купувачът е подал рекламация на продукт 12 месеца след сключването на договора за покупка и продавачът го е отхвърлил, лицето, което е обработило жалбата, е длъжно да посочи в документа за обработка на жалбата, до когото купувачът може да изпрати стоката за професионална оценка . Ако купувачът изпрати стоката за експертна оценка на определеното лице, посочено в документа за разглеждане на жалбата, разходите за експертна оценка на стоката, както и всички други свързани, целенасочено направени разходи, се поемат от продавача, независимо на резултата от експертна оценка. Ако купувачът докаже чрез професионална оценка отговорността на продавача за претендирания дефект на стоката, той може да подаде жалба отново; гаранционният срок не изтича по време на професионалната оценка на стоките. Продавачът е длъжен да възстанови на купувача в 14-дневен срок от датата на повторно подадената жалба всички разходи, направени за професионалната оценка на стоката, както и всички свързани целенасочено направени разходи. Повторно подадената претенция не може да бъде отхвърлена.     

8.18.

Гаранцията не покрива дефекти, за които купувачът е бил уведомен от продавача по време на сключването на договора или за които, като се вземат предвид обстоятелствата, при които е сключен договорът за покупка, той трябва да е знаел.

8.19.

Продавачът си запазва правото да замени дефектната стока с друга перфектна стока със същите или по -добри технически параметри, ако това не създава сериозни затруднения на купувача.

8.20.

Продавачът не носи отговорност за дефекти в стоката:

а) ако купувачът не е упражнил правото си относно отговорността на продавача за дефект в стоката до края на гаранционния срок на стоката,

б) ако дефектът на стоката е механично увреждане на стоката, причинено от купувача,

в) ако дефектът на стоката е причинен от използването на стоките в условия, които не съответстват на тяхната интензивност, влажност, химически и механични влияния върху естествената среда на стоките,

г) ако дефектът на стоката е причинен от неправилно боравене, обслужване или пренебрегване на грижите за стоките,

д) ако дефектът на стоката е причинен от повреда на стоките от прекомерно натоварване или използване в нарушение на условията, посочени в документацията или общите принципи за нормално използване на стоките,

е) ако дефектът на стоката е причинен от повреда на стоката от неизбежни и / или непредвидими събития,

ж) ако дефектът на стоката е причинен от повреда на стоката при случайно унищожаване и случайно влошаване,

з) ако дефектът на стоката е причинен от непрофесионална намеса, повреда от вода, пожар, статично или атмосферно електричество или друга намеса на непреодолима сила,

(i) ако дефектът в стоката е причинен от намеса в стоката от неоторизирано лице. Ако пратката не е завършена, респ. в случай на очевидни дефекти, купувачът може да определи контрол на пратките за доставка на стоки и който е уведомил представителния Продавач в съответствие с раздел 5.9 от настоящия документ, последващи жалби от този вид ще бъдат приети само ако купувачът докаже, че заявената стока е имала дефекти в момента на поемане от купувача. 

   

8.21.

Продавачът е длъжен да обработи жалбата и да прекрати процедурата по жалбата по един от следните начини:

а) чрез предаване на ремонтираните стоки,

б) размяна на стоки,

в) възстановяване на покупната цена на стоките,

г) заплащане на разумна отстъпка от цената на стоките,

д) писмена покана за поемане на изпълнението, посочено от продавача,

е) чрез мотивирано отхвърляне на претенцията за стоката.

8.22.

Продавачът е длъжен да издаде писмен документ на купувача относно начина на определяне на разглеждането на жалбата и разглеждането на жалбата не по -късно от 30 дни от датата на рекламацията лично, чрез пощенската или куриерската служба или службата за доставка доставчик. Продавачът ще информира купувача за резултата от разглеждането на рекламацията веднага след приключване на процедурата по рекламация по телефон или имейл и в същото време той ще бъде заедно със стоката, респ. доказателство за разглеждане на жалби, изпратено по електронна поща.  

8.23.

Гаранционният срок е 24 месеца от датата на доставка на стоката, освен ако за конкретни случаи не е посочен различен гаранционен срок. Доставените продукти за спортно хранене , храни в подаръчни кошници и фуражи за животни имат минимален срок на годност повече от 2 месеца преди срока на годност, в случай на по-кратък срок на годност, продавачът се свързва с купувача по телефона или електронната поща и пратката е изпратени само със съгласието на купувача.    

8.24.

Гаранционният срок се удължава с периода, през който купувачът не може да използва стоката поради гаранционен ремонт на стоката.

8.25.

В случай на замяна на стока с нова, купувачът ще получи документ, в който се посочва информация за размяната на стоки, а всички други оплаквания се прилагат въз основа на договора за покупка и този документ за жалба. В случай на замяна на стоки за нови стоки, гаранционният срок започва да тече отново от получаването на нови стоки, но само за нови стоки. 

8.26.

По отношение на отстраним дефект, жалбата ще бъде уредена в зависимост от решението на купувача съгласно точка 8.15. тези оплаквания и бизнес условия, както следва: 

а) продавачът гарантира, че дефектът е отстранен; или

б) продавачът замества дефектната стока.

8.27.

В случай на отстраним дефект и купувачът не трябва незабавно да определи в съответствие с точка 8.15. на тези оплаквания и бизнес условия, как трябва да се разглежда жалбата, продавачът ще се справи с жалбата, като отстрани дефекта. 

8.28.

В случай на дефект, който не може да бъде отстранен, или единичен повтарящ се отстраним дефект, или редица различни отстраними дефекти, които пречат на стоката да се използва правилно, както без дефект, продавачът ще, в зависимост от решението на купувача съгласно 8.15. на тези оплаквания и условия на стопанска дейност, жалбата е следната:  

а) чрез замяна на стоки за други функционални стоки със същите или по -добри технически характеристики; или

б) в случай, че продавачът не е в състояние да замени стоката за друга, той ще разреши жалбата, като възстанови покупната цена за стоката.

 

8.29.

Обработката на жалба се прилага само за дефекти, посочени в Известието за жалба и в потвърждението на рекламацията на стоки съгласно точка 8.14. тези оплаквания и бизнес условия. 

8.30.

За целите на жалбата появата на един отстраним дефект повече от два пъти се счита за повтарящ се отстраним дефект няколко пъти.

8.31.

За целите на жалба, появата на повече от три различни отстраними дефекта едновременно се счита за по -голям брой различни отстраними дефекти.

8.32.

Правото на купувача да предяви иск за дефект в стоката е след като той е упражнил правото си и е поискал от продавача да отстрани дефекта в стоката съгласно точка 8.1. на тези жалби и консумирани условия на стопанска дейност и независимо от резултата от жалбата , всяко повторно прилагане на жалбата за един и същ уникален дефект (не дефект от същия вид) ще бъде отхвърлено.   

8.33.

Разпоредбите на чл. 8 от тези оплаквания и бизнес условията не се прилагат изрично за субекти, които не отговарят на определението за потребител, посочено в чл. § 2 буква а) от закона.   

8.34.

Ако потребителят не е доволен от начина, по който продавачът е обработил жалбата му, или ако смята, че той е нарушил правата му, той има възможност да се обърне към продавача за обезщетение. Ако продавачът отговори на искането за обезщетение отрицателно или не отговори на него в рамките на 30 дни от датата на изпращането му, потребителят има право да подаде иск за иницииране на алтернативно решение на спора си съгласно разпоредбите на § 12 от Закон № 391/2015 Сб. за алтернативно разрешаване на потребителски спорове и за изменения на някои закони. Съответният предмет за алтернативно разрешаване на потребителски спорове с продавача Innocent Store, sro е словашката търговска инспекция Bajkalská 21 / A, POBox č.29, 827 99 Братислава или друго упълномощено юридическо лице, регистрирано в списъка на алтернативните субекти за разрешаване на спорове, поддържан от Министерството на икономиката на Словашката република (списъкът е достъпен на http://www.mhsr.sk); потребителят има право да избере към кое от тези образувания за АРС да се обърне. Потребителят може да използва онлайн платформата за разрешаване на спорове, достъпна на http://ec.europa.eu/consumers/odr/, за да представи алтернативно предложение за разрешаване на спорове.        

 

  1. Лични данни и тяхната защита

9.1.

Договарящите се страни са се договорили, че купувачът е длъжен да уведоми продавача по реда на неговото име и фамилия, адрес на постоянно пребиваване, включително пощенски код, телефонен номер и имейл адрес, за целите на подходящото оборудване и доставката на поръчка.

9.2.

Договарящите се страни са се договорили, че купувачът е длъжен да уведоми продавача за търговското си име, адреса на седалище, включително пощенски код, идентификационен номер, номер по ДДС (ако е присвоен), телефонен номер за целите на подходящо оборудване и доставка на поръчката, ако е юридическо лице. и имейл адрес.   

9.3.

Купувач, който се е регистрирал в онлайн магазина, може да проверява и променя предоставените лични данни по всяко време, както и да анулира регистрацията си, след като влезе в уебсайта на електронния магазин в раздел „Моят акаунт“.

9.4.

Продавачът уведомява купувача, че в съответствие с чл. 6, параграф 1, буква а) б) Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета от 27 април 2016 г. относно защитата на лицата по отношение на обработката на лични данни и за свободното движение на такива данни и отмяна на Директива 95/46 / ЕО (Общ регламент за защита на данните), наричана по -долу „Регламент“), продавачът като оператор на информационна система ще обработва личните данни на купувача в процеса на сключване на договора за покупка без негово съгласие като субектът на данните, тъй като обработката на лични данни на купувача ще се извърши от продавача за изпълнение от договора за покупка, в който купувачът действа като една от страните.  

9.5.

Съгласно чл. 6 ал. 1 буква е) Продавачът може да разпореди доставката на поръчаните стоки, респ. услуги на купувача, въз основа на законен интерес да обработва личните данни на купувача също за целите на директния маркетинг и да изпраща на имейл адреса на купувача информация за нови продукти, отстъпки и промоции на предлаганите стоки, респ. . услуги.     

9.6.

Продавачът се задължава да борави и да се разпорежда с личните данни на Купувача в съответствие с валидните правни разпоредби на Словашката република.

9.7.

Продавачът декларира, че в съответствие с чл. 5 (1) (а) а) пизъм. б) от Регламента, личните данни на купувача ще бъдат получени изключително за целите, посочени в тези условия за бизнес и жалба.   

9.8.

Продавачът декларира, че за цели, различни от посочените в настоящите условия и оплаквания, той винаги ще получава личните данни на Купувача отделно на подходящо правно основание и в същото време гарантира, че тези лични данни ще бъдат обработвани и използвани изключително в начин, подходящ за целта, за която са събрани. и няма да ги свързва с лични данни, получени за друга цел или с цел изпълнение на договора за покупка.

9.9.

Преди да изпрати поръчката, купувачът ще бъде помолен да потвърди, като постави отметка в квадратчето, преди да изпрати поръчката, че продавачът го е уведомил по достатъчен, разбираем и незаменим начин: а) неговите идентификационни данни, посочени в чл. 1. на тези търговски и условия за оплакване, доказващи самоличността на продавача, б) данни за контакт на продавача, респ. отговорното лице продавач, в) целта за обработка на лични данни, която е сключването на договора за покупка между продавача и купувача правно основание за обработване на лични данни, г) исканите лични данни за целите на договора за покупка и подходящо оборудване и сервизни поръчки, купувачът е длъжен да предостави, д) ако обработката се основава на чл. 6 (1) (а) е) че законният интерес, който продавачът преследва, е директен маркетинг, е) идентификационни данни на трета страна, която е компанията, която доставя поръчаните стоки съответно на купувача. идентификационни данни на други получатели или категории получатели на лични данни, ако има такива, ж) период на съхранение на лични данни, респ. критерии за определянето му, 
  
  
 
 
   
  
 
 

9.10.

Продавачът декларира, че ще обработва лични данни в съответствие с добрите нрави и ще действа по начин, който не противоречи на Регламента или други общо обвързващи правни разпоредби, нито ще ги заобикаля.

9.11.

В съответствие с Регламента, Продавачът предоставя на Купувача, чиито данни обработва, следната информация: а) самоличност и данни за контакт на Продавача и, когато е приложимо, представителя на Продавача, б) данни за контакт на всяко отговорно лице, в ) цели за обработка, за които са предназначени личните данни; правното основание на обработването, г) ако обработката се основава на чл. 6 ал. 1 буква е) законните интереси, преследвани от доставчика или трета страна д) получатели на вериги или категории получатели на лични данни, ако има такива, е) когато е уместно, информацията, че продавачът възнамерява да прехвърли лични данни в трета държава или международна организация, ж) периодът на съхранение на лични данни, респ. критериите за неговото определяне, з) наличието на право да се изисква от продавача достъп до личните му данни и право на коригиране или изтриване или ограничаване на обработването или правото да се възрази срещу обработката и правото на преносимост на данни, i) право на жалба до надзорния орган j) информация дали предоставянето на лични данни е законово или договорно изискване, или изискване, необходимо за сключване на договора, дали купувачът е длъжен да предостави лични данни, както и възможните последици от не предоставянето на такива данни ; Купувачът има право да получи от продавача копие на лични данни, които се обработват, и има право да получи цялата горепосочена информация. За всички допълнителни копия, поискани от купувача, продавачът може да начисли такса, съответстваща на административните разходи за направата на копието. 
 
 
 
    
 
 
  
 
 
 
 
 

9.12.

Ако купувачът упражни правото си по точка 9.11 писмено или по електронен път и съдържанието на заявлението му показва, че упражнява правото си по точка 9.11, заявлението се счита за подадено съгласно настоящия регламент.

9.13.

Купувачът има право да възрази срещу продавача срещу обработването на неговите лични данни, които той приема или ще бъдат обработвани за целите на директния маркетинг, включително профилиране до степента, до която това е свързано с такъв директен маркетинг. Ако Купувачът възрази срещу подобна обработка, Продавачът прекратява обработването на лични данни за целите на директния маркетинг от датата на предаване на такова възражение на Продавача и личните данни на съответния Купувач вече не могат да бъдат обработвани и няма да бъдат обработвани за такива цели. 

9.14.

Ако купувачът подозира, че личните му данни се обработват неоправдано, той може да подаде жалба до Службата за защита на личните данни на Словашката република. Ако купувачът няма пълна правоспособност, правата му могат да се упражняват от законен представител. 

9.15.

Продавачът предприема подходящи мерки, за да предостави на купувача цялата информация, посочена в точка 9.11, в сбита, прозрачна, разбираема и лесно достъпна форма, ясно и просто формулирана. Продавачът ще предостави информацията по електронен път или в съответствие с Регламента по други начини, договорени с купувача. 

9.16.

Информация за мерките, предприети по искане на купувача, се предоставя от продавача на купувача без ненужно забавяне, във всеки случай в рамките на един месец от получаване на искането.

 

9.17.

9.17. Продавачът уведомява този Купувач, че поради изпълнението на сключения договор, по време на обработката на личните данни на Купувача, се приема, че личните данни на Купувача ще бъдат предоставени и предоставени на следните трети страни, респ. кръг от получатели:  

Slovak Parcel Service sro, със седалище на адрес Senecká cesta 1, 900 28 Ivanka pri Dunaji, IČO: 31329217, вписано в търговския регистър на Районен съд Братислава I, раздел Sro, преписка No 3215 / B

IN TIME sro, със седалище на адрес Senecká cesta 1, 900 28 Ivanka pri Dunaji, IČO: 31342621, вписано в търговския регистър на Районен съд Братислава I, раздел Sro, преписка № 4376 / В 


Slovenská pošta, as, със седалище на адрес Partizánska cesta no. 9, 975 99 Banská Bystrica, IČO: 36631124, вписано в търговския регистър на Окръжния съд в Банска Бистрица, раздел Sa, вм. 803 / S Zásielkovňa sro, със седалище на адрес Kopčianska 3954/39, 851 01 Братислава, IČO: 48136999, вписано в търговския регистър на Районен съд Братислава I, раздел: Sro, номер на файл: 105158 / B GLS General Logistics Systems Slovakia sro, със седалище на адрес Lieskovská cesta 13, 962 21 Lieskovec, IČO: 36624942, вписано в търговския регистър на Окръжния съд в Банска Бистрица, отдел. Sro, vl.č.9084 / S EXO TECHNOLOGIES, spol. s ro, със седалище на адрес Košická 6, 821 09 Братислава, идентификационен номер: 36 485 161, вписан в търговския регистър на Районен съд Братислава I, раздел: Sro, номер на файл: 120490 / B GLS General Logistics Systems Hungary Kft ., със седалище 2351 Alsónémedi, GLS Europe u. 2., ID: 13 09 111755 Eva Michaľanská, със седалище в Cottbuská 11 04011 Košice-Sídlisko KVP, ID: 35471891, търговски регистър номер: 803-11555, областна служба Košice   

 

                            

       

  

 

 

 

  1. Отказ от договора за покупка

10.1.

Ако продавачът не е в състояние да изпълни задълженията си по договора за покупка поради продажба на склад, липса на стоки или ако производителят, вносителят или доставчикът на стоки, договорени в договора за покупка, е прекратил производството или е направил големи промени, които са попречили на продавача от изпълнение на задължения поради форсмажорни обстоятелства или ако, дори и с всички усилия, които могат разумно да се изискват от него, не е в състояние да достави стоката на клиента в рамките на срока, посочен в тези условия или на цената, посочена в поръчката, продавачът е длъжен незабавно да информира купувача и в същото време е длъжен да предложи на купувача заместващо изпълнение или възможността купувачът да се откаже от договора за покупка (да анулира поръчката). В случай, че купувачът се оттегли от договора за покупка поради причините, посочени в тази точка на настоящата жалба и условията на стопанска дейност, продавачът е длъжен да върне на купувача авансовото плащане за стоки, договорени в договора за покупка, в срок от 14 дни от съобщението за теглене чрез превод по сметка, определена от купувача. . 

10.2.

Купувачът има право да се откаже от договора за покупка, без да посочва причина в съответствие с чл. § 7 и сл. Закон № 102/2014 Сб. Относно защитата на потребителите при дистанционна продажба (наричана по -долу „Закон за защита на потребителите при дистанционна продажба“) в рамките на 14 дни от получаването на стоките, респ. от датата на сключване на договора за предоставяне на услугата или договора за предоставяне на електронно съдържание, което не се доставя на материален носител, ако продавачът е изпълнил задълженията за информация съгласно чл. § 3 от Закона за защита на потребителите при дистанционна продажба.     

10.3.

В този срок купувачът има право да разопакова и тества стоките по начин, подобен на обичайната покупка в класически магазин за „камък“, до степента, необходима за определяне на естеството, свойствата и функционалността на стоките.

10.4.

Срокът за отказ от договора започва да тече в деня, когато купувачът или определена от него трета страна, с изключение на превозвача, поеме всички части от поръчаните стоки, или ако

а) стоките, поръчани от купувача в една поръчка, се доставят отделно, от деня на приемане на стоките, които са били доставени последно,

б) доставя стоки, състоящи се от няколко части или парчета, от деня на приемане на последната част или последната част,

в) по договор, доставя стоки многократно за определен период, считано от датата на приемане на първите доставени стоки.

10.5.

Купувачът може да се откаже от договора за покупка, предмет на който е закупуването на стоки още преди началото на срока за отказ от договора.

10.6.

Отказът от договора трябва да бъде направен от купувача в писмена форма по начин, който не поражда съмнения, че оттеглянето е настъпило, или под формата на запис на друг траен носител или като се използва формулярът, който формира приложение №. 1 от тези бизнес условия и условия за жалба. Срокът за отказ от договора се счита за запазен, ако съобщението за отказ от договора е изпратено до продавача не по -късно от последния ден от срока по ал. § 7 ал. 1 от Закона за защита на потребителите при дистанционна продажба.    

10.7.

Оттеглянето от договора за покупка съгласно преходната точка на тези търговски условия и условията за рекламация трябва да съдържа необходимата информация под формата на отказ от договора за покупка, която формира приложение No. 1 от тези условия за стопанска дейност и рекламация, по -специално идентификацията на купувача, номера и датата на поръчката, точната спецификация на стоките, начина, по който продавачът трябва да върне вече полученото изпълнение, по -специално номера на сметката и / или пощенски адрес на купувача. 

10.8.

Ако купувачът се откаже от договора за покупка, всеки допълнителен договор, свързан с договора за покупка, от който купувачът се е оттеглил, също се анулира от самото начало. Не е възможно да се изискват от купувача никакви разходи или други плащания във връзка с развалянето на допълнителния договор, с изключение на плащането на разходи и плащания, посочени в чл. § 9 ал. 3, ал. § 10 ал. 3 и 5 от Закона за защита на потребителите при продажба от разстояние и цени за услуга, ако предмет на договора е предоставянето на услуга и е извършено пълното предоставяне на услугата.     

10.9.

Купувачът се задължава без ненужно забавяне, но не по -късно от 14 дни от датата на отказ от договора за покупка да изпрати стоката обратно на адреса на седалището на оператора или да я предаде на продавача или на лице, упълномощено от продавач да поеме стоката. Това не важи, ако продавачът е предложил да вземе стоката лично или чрез упълномощено от него лице. Срокът съгласно първото изречение на тази точка от настоящите условия за стопанска дейност и рекламация се счита за спазен, ако стоките са предадени за транспорт не по -късно от последния ден от крайния срок.  

10.10.

Купувачът е длъжен да предаде на продавача цялата стока, включително пълна документация, неповредена, за предпочитане в оригиналната опаковка и неизползвана.

10.11.

Препоръчва се стоката да се застрахова. Продавачът не приема наложен платеж. Продавачът се задължава без ненужно забавяне, не по -късно от 14 дни от датата на връчване на известието за отказ до купувача да върне на купувача всички плащания, получени от него по договора за покупка или във връзка с него, включително транспорт, доставка и пощенски и други разходи и такси. . Продавачът не е длъжен да връща плащания на купувача съгласно тази точка от настоящите условия преди стоката да му бъде доставена или докато купувачът не докаже връщането на стоката на продавача, освен ако продавачът не предложи да вземе стоката лично или чрез упълномощено от него лице.   

10.12.

Купувачът поема разходите за връщане на стоката на продавача или на лице, упълномощено от продавача да поеме стоката. Това не важи, ако продавачът се е съгласил сам да ги понесе или ако не е изпълнил задължението по § 3 ал. 1 буква i) от Закона за защита на потребителите при дистанционна продажба.   

10.13.

Купувачът е отговорен само за намалението на стойността на стоките, възникнало в резултат на такова боравене със стоките, което е извън обхвата на третиране, необходимо за определяне на свойствата и функционалността на стоките. Потребителят не носи отговорност за намаляването на стойността на стоката, ако продавачът не е изпълнил задължението за информация относно правото на потребителя да се откаже от договора по § 3 ал. 1 буква з) от Закона за защита на потребителите при дистанционна продажба.   

10.14.

Продавачът е длъжен да върне покупната цена на стоката на купувача по същия начин, който купувачът е използвал при плащането си, освен ако не е съгласен с купувача за друг начин на възстановяване, без да начислява на купувача в това отношение.

10.15.

В случай, че купувачът се откаже от договора и достави на продавача стоки, които са използвани, повредени или непълни, купувачът се задължава да плати на продавача:

а) стойността, с която стойността на стоките е намалена по смисъла на параграф § 457 от Гражданския кодекс в действителната сума 

б) б) разходи, направени от продавача във връзка с ремонта на стоките и възстановяването им в първоначалното им състояние, изчислени съгласно ценовата листа за следгаранционно обслужване на стоките. Съгласно тази точка на жалбата и условията за стопанска дейност, купувачът е длъжен да изплати на продавача обезщетение най -много в размер на разликата между покупната цена на стоката и стойността на стоката към момента на оттегляне от договора за покупко -продажба. 

10.16.

10.16. В съответствие с ал. § 7 ал. 6 от Закона за защита на потребителите при дистанционна продажба, купувачът не може да се откаже от договора, предмет на който са:   

  • продажбата на стоки, направени по специалните изисквания на потребителя, стоки по поръчка или стоки, предназначени специално за един потребител,
  • продажбата на стоки, затворени в защитни опаковки, които не могат да бъдат върнати по здравословни или хигиенни причини и чиято защитна опаковка е счупена след доставката,
  • продажбата на звукозаписи, видеозаписи, звукозаписи или компютърен софтуер, продаван в защитна опаковка, ако потребителят е разопаковал тази опаковка,
  • предоставянето на електронно съдържание, различно от материален носител, ако предоставянето му е започнало с изричното съгласие на потребителя и потребителят е заявил, че е надлежно информиран, че с изразяването на това съгласие губи правото да се откаже от договора.

10.17.

Разпоредбите на чл. 10 от тези условия за стопанска дейност и жалби не се прилагат изрично за субекти, които не отговарят на определението за потребител, посочено в чл. § 2 буква а) от закона.   

 

  1. Заключителни разпоредби

11.1.

Ако договорът за покупка е сключен в писмена форма, всяка промяна трябва да бъде в писмена форма.

11.2.

Договарящите се страни се договориха, че комуникацията между тях ще се осъществява под формата на имейл съобщения.

11.3.

Съответните разпоредби на Гражданския кодекс, Закона, Закон № 22/2004 Сб. За електронната търговия и за изменението на Закон №. 128/2002 Сб. За държавния контрол на вътрешния пазар по въпросите на защитата на потребителите и за изменение на някои актове, изменени със Закон №. 284/2002 Coll., С измененията и Закон №. 102/2014 Сб. За защита на потребителите при дистанционни продажби.    

11.4.

Тези бизнес условия и условия за рекламация влизат в сила срещу купувача чрез сключване на договор за покупка.

11.5.

Преди да изпрати поръчката, купувачът ще бъде помолен да потвърди, като постави отметка в квадратчето, че е прочел тези бизнес условия и условия за жалби, да ги прочете, да разбере съдържанието им и да е напълно съгласен с тях.

 

Приложение № 1 - Формуляр за оттегляне 

Приложение № 1 - Формуляр за оттегляне 

 

Приложение № 2 - Инструкция за упражняване на правото на купувача да се откаже от договора за покупка 

 

  1. Право на отказ от договора за покупка

Имате право да се откажете от този договор за покупка, без да посочвате причина в рамките на 14 дни. Срокът за отказ от договора изтича 14 дни от деня, когато вие или определена от вас трета страна, с изключение на превозвача, поемете стоката. Когато упражнявате правото си да се оттеглите от договора за покупка, информирайте ни за решението си да се оттеглите от този договор за покупка с ясно изявление (например с писмо, изпратено по пощата или електронна поща) в Innocent Store, sro, Watsonova 1, 040 01 Кошице, Словашката република, имейл: hello @ drprotect.sk, тел .: +421 948 898 373. За тази цел можете да използвате примерния формуляр за отказ от договора за покупка, който се намира като приложение No. 1 бизнес условия и условия за рекламация. Ако се интересувате, имате възможност да попълните и изпратите образец на формуляр за отказ от договора за покупка или всяка друга недвусмислена декларация за отказ от договора за покупка също по електронен път чрез нашия уебсайт http://www.innocentstore.sk/support /odstupenie-od-zmluvy/. Ако използвате тази опция, ние незабавно ще потвърдим приемането на отказ от договора за покупка по имейл, респ. на друг траен носител. Срокът за отказ от договора за покупка се запазва, ако изпратите известие за упражняване на правото на отказ от договора за покупка преди да изтече срокът за отказ от договора за покупка. 
 
  
     

  1. Последици от оттеглянето

В случай на отказ от договора за покупка, ние ще възстановим всички плащания, които сте направили във връзка със сключването на договора за покупка, по -специално покупната цена, включително разходите за доставка на стоки до вас. Това не се отнася за допълнителни разходи, ако сте избрали различен вид доставка от най -евтиния стандартен метод на доставка, който предлагаме, нито за разходите за допълнителни услуги, ако те са били предмет на договор и ако са били предоставени изцяло. Плащанията ще ви бъдат възстановени без излишно забавяне и във всеки случай не по -късно от 14 дни от датата, на която получим вашето известие за отказ от настоящия договор за покупка. Те ще бъдат платени по същия начин, както сте използвали за плащането си, освен ако изрично не сте се съгласили с друг начин на плащане, без да начислявате допълнителни такси. Плащането на закупените стоки ще ви бъде изплатено само след връщане на върнатата стока обратно на нашия адрес или при представяне на документ, доказващ връщането на стоката, което от двете настъпи първо. Изпратете стоките обратно при нас или ги донесете до адреса на седалището на компанията без ненужно забавяне и във всеки случай не по -късно от 14 дни от датата на упражняване на правото на отказ от договора. Срокът се счита за спазен, ако върнете стоката преди изтичането на 14-дневния срок. Директните разходи за връщане на стоката се поемат от вас. Моля, обърнете внимание, че в случай на отказ от договора за покупка, вие носите отговорност за всяко намаляване на стойността на стоките, дължащо се на обработка в периода от доставката до момента на връщане по начин, различен от необходимото за определяне на естеството, свойства и функционалност на стоките.         

 
 

 

 

 

Please log in again

We are sorry for interrupting your flow. Your CSRF token is probably not valid anymore. To keep you secure, we need you to log in again. Thank you for your understanding.

Thank you for your understanding.

Login