Гаранция и рекламации

Процедура за връщане, замяна или рекламация на стока на нашия адрес:

1. Пишете ни на имейл адрес zdravei@innocentstore.bg с молба за връщане, замяна или рекламация на стока.
2. Стоката опаковайте добре в твърда опаковка, за да не се повреди по време на доставяне.
3. Пратете заедно със стоката и копие на фактура на адрес:


InnocentStore, ООД
Zh.k. Zornitsa, Sportna zala Boicho Branzov
8000 БУРГАС, жк ЗОРНИЦА, СПОРТНА ЗАЛА БОЙЧО БРЪНЗОВ


Пратки не пращайте с наложен платеж.

Общи условия за пазаруване и рекламации Стоки закупени от нашият онлайн магазин са предмет на Общи условия за пазаруване и Процедура за рекламации.

Каква е гаранция на стоките?

На стоки закупени от нашия онлайн магазин има гаранция 24 месеца, ако не се удължи гаранцията.

Как и в какъв срок мога да заменя закупената стока?

Ако не сте на 100% доволни от закупената стока, неизползвана такава можете да върнете до 100 дни от датата на закупуването ѝ и ние ще ви я заменим за друга. В случай на различни цени на стоки ще бъде издадена фактура за получената разлика в цените. Замяна на стока подлежи на Общи условия за пазаруване и Процедура за рекламации. Стоките трябва да бъдат върнати неизползвани, в първоначалното им състояние и в оригинална опаковка с всички аксесоари, ако те са били доставени към стоката. Изпратете ни ги с копие на фактура в твърда опаковка, за да не се повредят по време на транспорт на този адрес:


InnocentStore, ООД
Zh.k. Zornitsa, Sportna zala Boicho Branzov
8000 БУРГАС, жк ЗОРНИЦА, СПОРТНА ЗАЛА БОЙЧО БРЪНЗОВ

Пратки към нас не изпращайте с наложен платеж, моля.  Рекламации, замяна и връщането на стоката можем да решим след получаването им и след започване на процеса на рекламация. Стоката ще бъде проверена след получаване и рекламация ще бъде решена обикновено в рамките на 15 дни.

Как мога да върна закупената стока?

Ако не сте 100% доволен от закупената стока, неизползвана такава можете да върнете до 100 дни от датата на закупуването ѝ и ние ще ви върнем пари в пълен размер. Замяна на стока подлежи на Общи условия за пазаруване и Процедура за рекламации. Стоките трябва да бъдат върнати неизпозвани, в първоначалното им състояние и в оригинална опаковка с всички аксесоари, ако те са били доставени към стоката. Изпратете ни ги с Формуляр за отказ на покупка или копие на фактура и в твърда опаковка, за да не се повредят по време на транспорт на този адрес:


InnocentStore, ООД
Zh.k. Zornitsa, Sportna zala Boicho Branzov
8000 БУРГАС, жк ЗОРНИЦА, СПОРТНА ЗАЛА БОЙЧО БРЪНЗОВ

Пратки към нас не изпращайте с наложен платеж, моля Рекламации, замяна и връщане на стока можем да решим след получаването ѝ и след започване на процеса на рекламация. Стоката ще бъде проверена след получаване и парични средства ще бъдат върнати по банков път на банковата сметка, на кредитна карта или на PayPal акаунт. При възстановяване на пари по пощенски чек, разходите се поемат от името на адресата в размер от 3 лв.

Процедура за рекламации, замяна и връщане на стока

Стоки закупени от нашият онлайн магазин са предмет на Общи условия за пазаруване и Процедура за рекламации. Всеки продукт преди да се изпрати се проверява визуално. Щети или непълна доставка да ни бъдат съобщени възможно най-скоро след получаването ѝ. Всяка рекламация, моля, съобщавайте на нашия телефон за връзка +359 89 223 5882.

В случай рекламация трябва да се документира за случая. Описание и снимки на повреда ни изпращайте на zdravei@innocentstore.bg. За да се избегнат повреди по време на доставка, стока опаковайте добре. Стоката изпратете заедно с Формуляр за рекламация и с копие на фактура на адрес:


InnocentStore, ООД
Zh.k. Zornitsa, Sportna zala Boicho Branzov
8000 БУРГАС, жк ЗОРНИЦА, СПОРТНА ЗАЛА БОЙЧО БРЪНЗОВ

Пратки към нас не изпращайте с наложен платеж, моля Рекламации, замяна и връщането на стоката можем да решим след получаването ѝ и след започване на процеса на рекламация. Стоката ще бъде проверена след получаване и рекламация ще бъде решена обикновено в рамките на 15 дни. Обработка на вашата рекламация можете да следите в профила си в раздела Рекламации. Потребител може като предложение на алтернативно решение на спора да използва при решаването ѝ онлайн платформа на спорове, на следния уебсайт на http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Упражняване право на отказ при онлайн покупки

Точна процедура и условията за отказ при онлайн покупка ще намерите в раздел Отказ при онлайн покупки и връщане на стоки.

Предоставяте ли следгаранционен ремонт и замяна на стоките?

Да, пишете ни за повече информация на имейл zdravei@innocentstore.bg или се обадете по телефон +359 89 223 5882.