Безплатна доставка над 99 лв • 100 дни безплатно връщане на стока • 100 000 доволни клиенти
1000+ оригинални артикула100 дни безплатно връщане на стокаБезплатна доставка над 30 лв!

Услуги

радост от покупка

честен и приятелски подход

удовле-твореност

Доставка

Начин на плащане

Гаранция и рекламации


ДОСТАВКА

куриер speedy, над 99 лв до 2 работни дни безплатно
куриер speedy до 2 работни дни 5 лв
Цена на наложен платеж   2 лв


Мога ли да проследя къде се намира пратката ми?

Текущо състояние на пратки изпратени по поща, могат да се проследят на posta и пратки с куриерска фирма Speedy на www.speedy.bg/bg.

Такси на доставка окончателни ли са?

Да, всички цени за доставка са окончателни и не таксуваме никакви допълнителни такси за пощенски разходи и разтоварване.

Мога ли да изпратя пратката ми на друг адрес?

Да, при попълване на данните, просто изберете “Изпрати на друг адрес за доставка” и попълнете пощенски данни на съответния адрес.

Доставяте ли поръчки и за чужбина?

Да, в момента доставяме до всичките страни на ЕС. Само трябва да си изберете от списъка на държави.

Мога ли да направя поръчка от България с доставка за адрес извън страната?

Да, при попълване на данни на доставка посочете адрес и изберете държава.

Мога ли да изпратя стоката като подарък?

Да, при попълване на данни, трябва да се посочи опция “Изпрати като подарък”. В пратка няма да има фактура. Поръчка като подарък не може да бъде изпратена с наложен платеж.

Какъв е начин на плащате за стока?

Поръчки могат да се платят с наложен платеж, по банков превод, с кредитна карта или чрез PayPal.

Какъв е номер на вашата банкова сметка?

Сметка за плащане

Получател: Innocent Store, s.r.o.
Банка: Citfin, spořitelní družstvo
IBAN: CZ41 2060 0000 0000 0113 3964
SWIFT код: CITFCZPPXXX

 

Плащания, моля, превеждайте чак след като ви уведомим за конкретни детайли за плащане към вашата поръчка. Благодарим.

 

Какъв е вашия PayPal акаунт?

PayPal акаунт:  paypal@innocentstore.com

При плащането чрез PayPal, пратките се изпращат само на адрес с проверен PayPal акаунт.

PayPal акаунт не служи като имейл комуникация. Плащания, моля, превеждайте след като ви уведомим за конкретни детайли за плащане към вашата поръчка. Благодарим.

 

Колко е безопасно плащането?

Плащания с кредитна карта са осигурени чрез сертифицирана фирма GPWebPay и защитени чрез технология 3-D Secure. Технология 3-D Secure е разработена и поддържана от компании VISA (Verified by VISA) a MasterCard (MasterCard Secure Code). Плащанията чрез PayPal се осигуряват чрез защитени акаунти на страница на PayPal (Secure Payments by PayPal). Ние не обработваме данни на кредитната ви карта.

Каква е гаранция за връщане на пари?

Неизползвани и неповредени стоки можете безплатно да върнете до 100 дни и сумата ще Ви бъде възстановена в пълен размер.

Как може да се приложи ваучер за отстъпка и за кои продукти важи той?

Ваучери за отстъпка можете да приложите като поставите самия ваучер в количката преди завършване на поръчката. Отстъпки не се прилагат за избрана гама на марки Apple, GoPro, Harman Kardon, Jawbone, JBL, Michael Kors, Misfit, iHealth, WeSC, Withings и други стоки в зависимост от вид на ваучера.

Процедура за връщане, замяна или рекламация на стока на нашия адрес:

1. Пишете ни на имейл адрес zdravei@innocentstore.bg с молба за връщане, замяна или рекламация на стока.
2. Стоката опаковайте добре в твърда опаковка, за да не се повреди по време на доставяне.
3. Пратете заедно със стоката и копие на фактура на адрес:


InnocentStore, ООД
Zh.k. Zornitsa, Sportna zala Boicho Branzov
8000 БУРГАС, жк ЗОРНИЦА, СПОРТНА ЗАЛА БОЙЧО БРЪНЗОВ


Пратки не пращайте с наложен платеж.

Общи условия за пазаруване и рекламации Стоки закупени от нашият онлайн магазин са предмет на Общи условия за пазаруване и Процедура за рекламации.

Каква е гаранция на стоките?

На стоки закупени от нашия онлайн магазин има гаранция 24 месеца, ако не се удължи гаранцията.

Как и в какъв срок мога да заменя закупената стока?

Ако не сте на 100% доволни от закупената стока, неизползвана такава можете да върнете до 100 дни от датата на закупуването ѝ и ние ще ви я заменим за друга. В случай на различни цени на стоки ще бъде издадена фактура за получената разлика в цените. Замяна на стока подлежи на Общи условия за пазаруване и Процедура за рекламации. Стоките трябва да бъдат върнати неизползвани, в първоначалното им състояние и в оригинална опаковка с всички аксесоари, ако те са били доставени към стоката. Изпратете ни ги с копие на фактура в твърда опаковка, за да не се повредят по време на транспорт на този адрес:


InnocentStore, ООД
Zh.k. Zornitsa, Sportna zala Boicho Branzov
8000 БУРГАС, жк ЗОРНИЦА, СПОРТНА ЗАЛА БОЙЧО БРЪНЗОВ

Пратки към нас не изпращайте с наложен платеж, моля.  Рекламации, замяна и връщането на стоката можем да решим след получаването им и след започване на процеса на рекламация. Стоката ще бъде проверена след получаване и рекламация ще бъде решена обикновено в рамките на 15 дни.

Как мога да върна закупената стока?

Ако не сте 100% доволен от закупената стока, неизползвана такава можете да върнете до 100 дни от датата на закупуването ѝ и ние ще ви върнем пари в пълен размер. Замяна на стока подлежи на Общи условия за пазаруване и Процедура за рекламации. Стоките трябва да бъдат върнати неизпозвани, в първоначалното им състояние и в оригинална опаковка с всички аксесоари, ако те са били доставени към стоката. Изпратете ни ги с Формуляр за отказ на покупка или копие на фактура и в твърда опаковка, за да не се повредят по време на транспорт на този адрес:


InnocentStore, ООД
Zh.k. Zornitsa, Sportna zala Boicho Branzov
8000 БУРГАС, жк ЗОРНИЦА, СПОРТНА ЗАЛА БОЙЧО БРЪНЗОВ

Пратки към нас не изпращайте с наложен платеж, моля Рекламации, замяна и връщане на стока можем да решим след получаването ѝ и след започване на процеса на рекламация. Стоката ще бъде проверена след получаване и парични средства ще бъдат върнати по банков път на банковата сметка, на кредитна карта или на PayPal акаунт. При възстановяване на пари по пощенски чек, разходите се поемат от името на адресата в размер от 3 лв.

Процедура за рекламации, замяна и връщане на стока

Стоки закупени от нашият онлайн магазин са предмет на Общи условия за пазаруване и Процедура за рекламации. Всеки продукт преди да се изпрати се проверява визуално. Щети или непълна доставка да ни бъдат съобщени възможно най-скоро след получаването ѝ. Всяка рекламация, моля, съобщавайте на нашия телефон за връзка +359 89 223 5882.

В случай рекламация трябва да се документира за случая. Описание и снимки на повреда ни изпращайте на zdravei@innocentstore.bg. За да се избегнат повреди по време на доставка, стока опаковайте добре. Стоката изпратете заедно с Формуляр за рекламация и с копие на фактура на адрес:


InnocentStore, ООД
Zh.k. Zornitsa, Sportna zala Boicho Branzov
8000 БУРГАС, жк ЗОРНИЦА, СПОРТНА ЗАЛА БОЙЧО БРЪНЗОВ

Пратки към нас не изпращайте с наложен платеж, моля Рекламации, замяна и връщането на стоката можем да решим след получаването ѝ и след започване на процеса на рекламация. Стоката ще бъде проверена след получаване и рекламация ще бъде решена обикновено в рамките на 15 дни. Обработка на вашата рекламация можете да следите в профила си в раздела Рекламации. Потребител може като предложение на алтернативно решение на спора да използва при решаването ѝ онлайн платформа на спорове, на следния уебсайт на http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Упражняване право на отказ при онлайн покупки

Точна процедура и условията за отказ при онлайн покупка ще намерите в раздел Отказ при онлайн покупки и връщане на стоки.

Предоставяте ли следгаранционен ремонт и замяна на стоките?

Да, пишете ни за повече информация на имейл zdravei@innocentstore.bg или се обадете по телефон +359 89 223 5882.